- Forum Yaşı
- 13 Yıl 7 Ay
- Mesajlar
- 17,407
- Tepkime puanı
- 61,620
Ne geceydi ama LiyA'mm
Zehir hafiyem benim elinden ne kurtulur ki
Bi kusura bakma demeliyim sanırım haksızlık ettim :y
kendimi övmüş gibi olmayayım ama!
bende kul hakkı olmaz araştırır soruşturur son noktayı koyarım
haklı olmamın gururu ile havamı da atarım yani :k2
bi öpücüğü hak ettim itiraf et :kiskis