• Web sitemizin içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için Web sitemize kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Web sitemize üye olmak tamamen ücretsizdir.

Düşün ki O Bunu Okuyacak?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Deep
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Cümlelerin soruna soru işareti neden konulir biliyor musun? Bir cevap beklenildiği için. Ve cevaplamadığın her bir soru işaretini kafana geçiresim var :asabi
 
Mutlu musun peki simdi yaptığın aşağılıklar için, mutlu musun kırdığın için. Bir insan nasıl olur da hem açgözlü olup hemde kör olabilir. Nasıl bu kadar nankör olabilirsin. O kadar çok söylemek istiyorum ki sana, sana karşı o kadar doluyum ki içimdeki tüm herşeyi yüzüne kusmak istiyorum. Bu kadar çirkinleştiğine inanamıyorum. Ne yaptım ben sana ne yaptım. Sevgim miydi fazla gelen, yoksa senin yalan sözlerin miydi bitiren. O kadar şey söyledin hakkımda, o kadar şey söyledim hakkında. Ne kadar çok vakit geçirdik. Senin insanlara vereceğim değer bu mu? Bir kıza verdiğin değer bu mu?/bir yerde tecavüze uğrayan birisi olsa ilk kükreyen sen oluyorsun buda başka bir yüzün mü?

O kadar sıkıyorum ki kendimi... Verilen sözler, anlaşmalar, unutmamalar... Zaten biliyordum unutacağını bunları dediğinde güldüm kendimce ben kendi aptallığıma kızıyorum.
Ve kahretsin rahatlayamıyorum. Allahım bu ne rahatlık. Nasil bir vicdansızsın. Hic mi sızlamadı yüreğin. Hani kadınlar dünyada ki en kıymetli şeydi, kırılmamalıydı onları kıran adam değildi. Yalan yalan ve yalan...
Bu kadarını beklemezdim. Hiç bir şey aklına gelmiyor değil mi? Umarım bir gün nasıl bir p... Olduğunu fark edersin...
 
Kirpiği yanağına düşmüştü,
“Dilek tut,” dedim.
“Hep yanımda kal,” dedi.​
 
" Sevdiğim kızın olamaz erkek kankası "

Bak ne güzel demiş Yener Çevik reyiz.
 
Hoşçakal!.. Artık istediğin kadar özgürsün.
 


Bugün iş yok, evdeyim :)
 
Keşke bir defa sarılma şansım olsaydı neleri vermezdim ki..
 
Gidelim buradan.
Burası bizim değil. Nasıl başederiz bu kadar saçmalıkla?
Her şeye sıfırdan başlanabilecek bir yerlere gidelim.
 
Geri
Üst