• Web sitemizin içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için Web sitemize kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Web sitemize üye olmak tamamen ücretsizdir.

Düşün ki O Bunu Okuyacak?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Deep
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Ben gördükce neler yaptıklarını iyiden iyiye soğuyorum.
 
hani derlerya elmi yaman beymi işde oyle bişey
 
1 Ay önce benden vazgeç bizden olmaz diyip , şimdi hiçbir şey yokmuş gibi geri dönmen çok hoş tebrikler . Hı hı hoş evet. Komik yani . Evet . Hı hı . Hı hıı evet git diyorum ? ee hadii :D
 
kalbinin güzelliği herşeye değer
 
söylenilenlere inanma!!
 
Merhem değilseniz insanların yaralarından uzak durun ...
 
" Eşşek işemiş, göl etmiş. Sidik gölünün üzerine bir incir yaprağı düşmüş. O yaprağada bir sinek konmuş. Sonra sinek demiş ki;

Bu deryaların kaptanı benim! "

Anladın ?
 
Geri
Üst