• Web sitemizin içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için Web sitemize kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Web sitemize üye olmak tamamen ücretsizdir.

Düşün ki O Bunu Okuyacak?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Deep
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Sonunda kendine geldin mi manasında söylemiştim iyi eğlenceler
 
Aşık olmak değil de;
Birine gözü kapalı güvenmek istiyor insan..
 
Hastaymış ölüyomuş geberiyomuş ama kötülüğe gelince iyi.
 




"Senin için ölürüm " diyenlere rastlayınca
Sık kafasına gitsin...
Soranlara " sözünü tuttu " dersin.


 
Hayatta bulabileceğiniz en doğru kişi, sizi tüm hata ve eksiklerinizle sevebilecek olan kişidir.
 
hesabım bitmedi daha seninle... :D
 
Geri
Üst