• Web sitemizin içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için Web sitemize kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Web sitemize üye olmak tamamen ücretsizdir.

Düşün ki O Bunu Okuyacak?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Deep
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi



11 kişi kalmışız :u23

 
Sade :u25

883ADW.gif
 
Gittiğin yere benide götür!
 
StyLe ne kadar beleşcisin al biletini git gittigi yere niye seni götüyo ki :D
 
bu aralar yolsuzum. Hem sanane götürmek ister belkim.:D
 
yengeeeee götürme kalsın yaya :D sen atla ucaaana el salla StyLe abime :D
 
Bebeğim bensiz gitmez neolacağını bilir. :)
 
Herkese bir pencere lazım, önünde oturup her şeyi unutabileceği..
 
Okuması değil önemli olan hissetmesi..
 



Heyecandan uyuyamadım :s86
Sabah olmak üzere az kaldı sana kavuşmama :ceycey

 
Geri
Üst