• Web sitemizin içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için Web sitemize kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Web sitemize üye olmak tamamen ücretsizdir.

Düşün ki O Bunu Okuyacak?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Deep
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
:cafe al kahveni içde merakından keperecen kahve benden olsun ama sen merakdan çatla genede:D
 
ay boşa yorulmuşsun sen benim canım kıymetli senin elinden su yine içmem zehirlersin sen beni :D
 
54 saat olmasına 20 dk var ...
 
nerde bende o şans zehir bitmiş evde iç iç yok bişey içinde:D evde olsa oyle bir fırsatı kaçırırmıyım:D
 
düşün bunu okuyacak olan Galadriel dök içindeki şeytanlıkları dök :D
 
Bir gün gelirsin diye binlerce gün bekledim seni.
 
Kimden hoşlanıp hoşlanmayacağımı söyleme bana, o benim işim, o bana ait, başka kimseye değil.
 




Bir kelime yetecek belki de, ne aradığını bilmeyen içerime.


 
İyi ki varsın iyi ki karşıma çıkmışsın hayatımda yerini almışsın yoluma ışık tutup iyiyi kötüyü gösteriyorsun canımsın.​
.:k6
 



Ve Sadişim olmasaydın olmaz mıydı :)) bensiz gidemezsin sanki. :azr
İnşaallah Oku(ma)zsın :kork

 
Geri
Üst