• Web sitemizin içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için Web sitemize kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Web sitemize üye olmak tamamen ücretsizdir.

Düşün ki O Bunu Okuyacak?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Deep
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Öyle geçip arkaya oturmakla oluyor mu?
 
bazı şehirlerde kaybolmak istemiyorum tutarmısın
 
gönderdiğim mesajı okudun mu?
 
hı tabi :s61
 
Varlığı gereksiz olanların yokluğu bir şeyi değiştirmez düşüncemle hayatımda ki tüm gereksiz insanları çılarıyorum. Sorun sende değil yani..
 
Keşke kahve ikram etsen ne hoş olurdu :sirine
 
Ne olursan ol asla iki yüzlü olma. Bir yüzün dürüstlüğe imza atarken, diğer yüzün şerefsizliğin kitabını yazıyormuş, bunu anladım ve gördüm :s47
 
Ben bir gün yine yollar dayım dolmuşla araba ya terfi etmek istiyorum kefil olur musun :hi
 


Ben çıkınca sen gelirsin :y
sadece şunu bil özledim seni Sezenim annem :kalp:
 
Geri
Üst