- Forum Yaşı
- 11 Yıl 1 Ay
- Mesajlar
- 7,886
- Tepkime puanı
- 10,140
olmadığı için dedim çekirdek buluyum diye sıkın tı çekiyorsun baktım :tesbh :kiskis
Sen öyle diyorsan öyledir abi :hi
Uzun zamandır da ceviz yememiştim :kiskis
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
olmadığı için dedim çekirdek buluyum diye sıkın tı çekiyorsun baktım :tesbh :kiskis
Bugün 1'e kadar uyuyacaktım ben ama neden sabahın köründe (saat 10'du) arayıp da uyandırıyorsun ki :asabi
ooo hayatının hatasını yapmış esefle kınıyorum :kiskis
sabahın körüne bak 10 muş peeeeeeh ben 7 de kalkıyorum 7 deee:k3
Valla ayıp yani bende kınıyorumlmaz 2 gün kadar sonra bende 7'de kalkmam gereken günler gelecek o zamana kadar uykumu iyice alayım diyordum :torpu