• Web sitemizin içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için Web sitemize kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Web sitemize üye olmak tamamen ücretsizdir.

Düşün ki O Bunu Okuyacak?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Deep
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Başın sıkıştığınd değil, sevdiğini anlayıp, mutlu olmayı istediğinde gel ki, ömrümü uğruna harcayayım…
 
adalet topalmış ama gideceği yere geç de olsa varırmış deyolla. bekliyoruz bakalım.
 
Umarım beni kaybettiğine değer herşey.benden daha iyilerine layıksın.hoşçakal:s2:
 
Aman okusa ne okumasa ne? Hep aynı terane..tere-nane miydi neydi bunun açılımı? :s6:
 
Ben seni sevdim ama sen anlamak istemedin ne diyelim senin dediğin olsun bende gittim..
 
beni çok yordun ama gelsende istemem artık..
 
ben buradayım gelincik gel...
 
Geri
Üst