• Web sitemizin içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için Web sitemize kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Web sitemize üye olmak tamamen ücretsizdir.

Düşün ki O Bunu Okuyacak?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Deep
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Senin için değildi yaptığım onca şey, sadece sen zannettiğim kişi içindi.
 
Sensizliğe kadeh kaldırdı şarkılar
Varmadın farkına
 
Ben kendimi sensizliğe alıştırıyorum. Sen de kendini bensizliğe alıştır diye.
 


en son bi imza topladın gittin dedim aldılar bu kızı içeri kesin :D
style abiye de sataşan yok. forumda bir tuhaflık kol geziyordu :s84:


beni içeri alacakkkk daha dogmadı :D ha bak bir banlarsa Pisadam banlar gerisi de korkar benden biliyon mu :s38:
StyLe abi zaten felek saçlarını yolmuş birde ben sataşıp adamı depresyona mı sokayım :D geri kalan 2 tel kaşı, kiprigi var onuda sinirden ben dökmüş olcam :Ddddd
 
Öyle güzel şeylerden falan anlamam en güzel cümlem Allah belanı versin olur
 
Nerelerdesin be gülüm..
 
Bilirsin, konuşamazdık ve bakışamazdık
İki hece dilimde büyür, iki gözün gözümde kalmaz
Bil ki bu semtten de taşınmıştı antikacılar
Senin gel gitindi, benim içindi antik acılar​
 
Nefret ettiğim şeyleri yaptığın sürece doğal olarak senden de soğurum.
 
Geri
Üst