seninle aynı şeyiağzıma sokayım diye gittim murattı aldım
içimi hafif karbonmonoksiti yüksek imiş..
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
paketi çöpe mi atayım. hem içicem sonuna kadar içicem..
At gitsin ne olcak iç iç yarasın.
11 lira para verdim ben ona atarmıyım
Tamam atma iç doya doya
içmiyorum :s77: