• Web sitemizin içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için Web sitemize kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Web sitemize üye olmak tamamen ücretsizdir.

Düşün ki O Bunu Okuyacak?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Deep
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Tüm kırıklıklarını gönlümün, ve yaşanmamış heyecanını çocukluğumun, saati kurduğum bütün yarınların meçhul varlığına, her sabah uyandığım Sen değildin ki..
Aldın elimden birkaç teneffüs cennetimi. Aldın hayallerimi. Oysa şimdi sen hayatına devam ediyorsun. Ziyanı yok! Ben de öyle..
Sadece bana ağır gelen, her sabah uyandığım Sen değildin ki...
Umutlarım, heyecanım, çocukluğumdu...
 
Dokunmadı ellerim asla başkasına..
 
pisliksin Sade:u24: neredeysen seni bulup oraya zımbalamazsam bana da Sezen demesinler :D
 
izdivaçta adamlar evleniyor.nikah masasında kadın "ölene kadar evet" diyo.3 ay sonra adam kadını öldürüyo.cidden de ölene kadar evet :d
 
Sadece Allah'ıma havale ediyorum.
 
Havalar ne zaman ısınacak? :D
 
Vazgeçmek ne kadar kolaymış :D
 
Of varya bunu bir söylesem rezillik kepazelik vallahi :D
 
Büyük harflerle yazdım bir kenara o sözün tutulmayışını.....
 
Nasılsa yokum artık hayatında keyfine bak :)
 
Geri
Üst