• Web sitemizin içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için Web sitemize kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Web sitemize üye olmak tamamen ücretsizdir.

Düşün ki O Bunu Okuyacak?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Deep
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Sayın Sezen hanım sorularınızı hazırlıyorum hemen teşrif edin lütfen :D kaçamazsın :D
 
Mevsimlerin değiştiğini gördüğümden beri kızmiyorum kimseye.
Her kıştan sonra bahar geliyor mutlaka.
Elimde olmayan ne varsa kabulleniyorum bu yüzden.
Ve elimde olanlar içinde sıkmıyorum avuçlarımı
Zorla yaşanmıyor bu hayat
Her şey olacağına varıyor.
Olacaksam,olacaksa mutlaka bana gelecek
Ya da ben ona gideceğim..
 
Okuduğunu biliyorum beklediğini de :) sabretmene hayranım :D az kaldı..
 
okuduğunu biliyorum o yuzden susuyorum ya ...derdim sanırım
 
Sen kendini ne zannediyorsun?!
 
Ve bazen bile bile ateşle oynarsın
sonuçların canı cehenneme..
Aşk’ın tarifi yok ki
yaşantısı var
Bir de ona yanması
 
Ali kıran baş kesen kesildiniz başıma bi dağılın başımdan..
 
Mağrifet tüm engelleri aşıp mutlu olabilmek değil mi zaten:)
 
Bu rüzgara dayanabilmek için Kaya'mı olmalıyım ?
 
okursun diye yazmıstım bi uza allah askına ...
 
allah seni topal leylek gibi yan bastırsın....
 
Geri
Üst