oyyy çok özür dilerim canım benimseni asla üzmek istemezdim mekanı cennet olsun nurlar içinde yatsın
![]()
Üzmedin ki aksine mutlu oldum cansın sen cannn :f4:
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
oyyy çok özür dilerim canım benimseni asla üzmek istemezdim mekanı cennet olsun nurlar içinde yatsın
![]()
Oysaaa ben size İstanbul derdimmmm kızlarrrrrrrrr
ben seni ziyarete geliriminşallah
![]()
cevap hakkımı sonraya saklıyorum. bi bakıver sen bi şeyettir1 yıl daha bekle o zaman ;d
Şaka bir yana da sevgili adminim tag'a resim koymak yasakMIŞ kurallar öyle diyor ;d