• Web sitemizin içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için Web sitemize kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Web sitemize üye olmak tamamen ücretsizdir.

Düşün ki O Bunu Okuyacak?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Deep
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Sessizliğim sevmediğimden değil çaresizliğimden
 
fazla doğrucuyum
fazla konuşurum
canını yakarım ...

Benim GÖZÜMDEKİ en değerli İNSAN : Kendisine GÜVENDİĞİM için KULAĞINA fısıldadığımı, YÜREĞİNE gömebilendir
 
Şimdi bazıların söylenecek bikaç lafım var lakin ; değmez ;)
 
Her duvarın harcı değil yüküme sırt vermek..
Yasla beni yüreğine,
Billahi çok yorgunum..
 
Küslük ve kırgınlığı sevmem,

Bundan dolayı büyüklük gösterip sana yazan ben oldum sevgili kardeşim küslük olmasın diye fakat sen buna cevap verme tenezzülünde bile bulunamadın!

Kolay kolay (hatalı olduğu halde)kimseye gidip de yazmam yazarsam da şayet o kişiyi sevdiğimdendir ama ki sen kalkıp cevap yazmıyorsan bilki bundan böyle benim için sadece sıradan birisin.
 
Bazen geçmişe format atmalı değil mi? :p
 
Giden gitmiştir gittiği gün bitmiştir, ben gideni değil giden beni kaybetmiştir
 
Yamanmadığın erkek kalmadı ayarsız!
 
kötü geçsin istiyorum da istemiyorum hayırlısı olsun be :)
 
Geri
Üst