• Web sitemizin içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için Web sitemize kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Web sitemize üye olmak tamamen ücretsizdir.

Düşün ki O Bunu Okuyacak?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Deep
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Dünyanın bütün sabahları için
iki bilet al da birlikte gidelim.
Aman umutsuz bir yer olmasın.
 
Bugün bana yarin sana.. Allah büyük!

SM-A710F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Sıkılıyormuş hadi canım.d
Biz seni bi halt yerine koyduk sende sıkıldın mı?
Hasbam..
 
SENin gelmişini geçmişini siiiiiiiiii lecegim :)
 
Seni Sarannnnnnnn ßeni yakannnnnnnnn başka biriiiiii varrrrrrrrr

 
Böyle düşüneceğini bilmiyordum...
 
Kendi sonunu ellerinle hazırlıyorsan Düşme!
Düşersen ilk tekmeyi ben vururum.
 
Kendi sonunu ellerinle hazırlıyorsan Düşme!
Düşersen ilk tekmeyi ben vururum.
Aboooooo :)
Vurulana birde sen vur :)
Eyi valla

D6603 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Aboooooo :)
Vurulana birde sen vur :)
Eyi valla

D6603 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

1 kişi için gecerli bu sözüm fazlasıyla hak etti vurmayı bırak onu ezerim bile :) onun dışı asla... düşene bir de biz vurmak insanlıga yakışmaz :)
 
1 kişi için gecerli bu sözüm fazlasıyla hak etti vurmayı bırak onu ezerim bile :) onun dışı asla... düşene bir de biz vurmak insanlıga yakışmaz :)
Sezeni kim böyle sinir etti :) Sakil senmisin :)

D6603 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
yok yahu sakil tamamen suçsuz :)
 
Çift taraflı düşünmemin zamanı gelmiştir belki hmm ne dersin ...
 
Çift taraflı düşünmemin zamanı gelmiştir belki hmm ne dersin ...

Hımmm düşünelim derim :D seiyorum bu bölümü acaip dedikodu içeriyor:D beyin cimcimnastigi yapmaya birebir :D kim kime ne yazıyor içinden ne geciyor diye akşama kadar düsün dur :D hele de Alaska and daltonlar yazınca şıp ben bu sayfadayım :D artık sende takibimdesin dj cim :D

erkekler mıy mıy direk yazıp bırakıyo insan bir gizem katar yazıya dimi ama :D
 
Geri
Üst