• Web sitemizin içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için Web sitemize kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Web sitemize üye olmak tamamen ücretsizdir.

Düşün ki O Bunu Okuyacak?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Deep
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Hımmm düşünelim derim :D seiyorum bu bölümü acaip dedikodu içeriyor:D beyin cimcimnastigi yapmaya birebir :D kim kime ne yazıyor içinden ne geciyor diye akşama kadar düsün dur :D hele de Alaska and daltonlar yazınca şıp ben bu sayfadayım :D artık sende takibimdesin dj cim :D



erkekler mıy mıy direk yazıp bırakıyo insan bir gizem katar yazıya dimi ama :D



Dedikodu cizz sezencim biz buna ufak yazı göndermeleri diyelim )))Mesaj yerine ulaşır ki yarası olan.... ne yapar )) Baka sana zemin açtım )
 
Yeter artık bu kadarı fazla sana güle güle.
 
Hımmm düşünelim derim :D seiyorum bu bölümü acaip dedikodu içeriyor:D beyin cimcimnastigi yapmaya birebir :D kim kime ne yazıyor içinden ne geciyor diye akşama kadar düsün dur :D hele de Alaska and daltonlar yazınca şıp ben bu sayfadayım :D artık sende takibimdesin dj cim :D

erkekler mıy mıy direk yazıp bırakıyo insan bir gizem katar yazıya dimi ama :D

Abooo sen de az değilmişsin Sezen :s55:
 
Okuyacak insan zaten okuyamaz üstüne alınmak isteyen alınsın madem :D
Yok ben gidiyorum :D
Nayır yollamayız.
Yaf herşey bir yana telefonum bozulmuş. Ekran gitti yine
Alttan çalıyo mesaj geliyo göremiyom.
Millet şimdi bana çok güzel kaymıştır .
:)
 
Nayır yollamayız.
Yaf herşey bir yana telefonum bozulmuş. Ekran gitti yine
Alttan çalıyo mesaj geliyo göremiyom.
Millet şimdi bana çok güzel kaymıştır .
:)

Yapmışlardır. Mesaja geç cevap verilmesine tahammül edemeyen çok insan var :)
 
bugun kimse düşünsün diye birine bişey yazmamış çok sıkıcısınız :D
 
İnsan mutluluğunu kendi elinde tutmalı. Başkasının eline verilirse savrulur gider geriye koca bir üzüntü kalır.
 
Geri
Üst