• Web sitemizin içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için Web sitemize kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Web sitemize üye olmak tamamen ücretsizdir.

Düşün ki O Bunu Okuyacak?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Deep
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Kara gözlüm sevdalanmış
Kime dedim yar sana dedi
Sabaha dek uyumamış
Niye dedim sorma dedi…


Gül kokuyor gerdanında
Beni görmüş rüyasında
İki kolun arasında
Ölem dedim yapma dedi yapma dedi…


Dünyanın bir sonu var
İyisi var kötüsü var
Karagözlüm ölesim var
İnadına lan yaşa dedi…
 
Bu sayfada ben görmeyeli neler dönmüş:D bir kaç sayfa incelesem 2 dergilik magazin çıkar gibi:s94:
 
Mumların yerini bildiğim halde yakmadığım o oda dolusu karanlıksın sen.
 
Zamanın anlamını yitirdiği bir yerlerde, seninle el ele.
 

Ben bu saatten sonra başkasına yazarım sen kendine alınırsın , hayat işte ...
Bir zamanlar elinin tersiyle ittiğini şimdi mumla ararsın .
 
Bazı insanların sesi gerçekten huzur veriyor.
 
Sen benim şarkımsın,
Herkesin dili dönmez..
 
Geri
Üst