• Web sitemizin içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için Web sitemize kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Web sitemize üye olmak tamamen ücretsizdir.

Düşün ki O Bunu Okuyacak?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Deep
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Sen Bugün'den Yarına Birazcık Umut Sakla..
 
İnsan her şeye rağmen umut ediyorda umudunu yitirince ne ediyor ?
 
“Araya biraz zaman, zamanla biraz boşluk girdi mi; kaldığın yerden devam edemezsin hiçbir an.”
 
Sesinin güzel olup olmadığı umrumda değil.
Bana şarkılar söyle.
 
Evet ben de seni okuyorum her gün, bir takıntılı hasta gibi. ßen senin hayatından zaten gittim. Ama senin içinden gidemedim. Her şey senin elinde. '
 
ReiS oku ve düşün o missss diye resim attıgın iskenderden bugun bana ısmarlıyorsun yoksa düşünecek beyin bırakmam sende ona göre :D
 
Kalbimdeki rafları yüzün ile doldurdum..
 
Her yalnız adamın bir denize kıyısı vardır.
 
Bir omuz lazım biraz da sessizlik..
 
Bir şeyler eksik hem de öyle eksik ki. Gel gör ki tamamlamaya da zerre isteğim yok.
Eksik olmasını istiyor muyum? Hayır.
Tam olmasını istiyor muyum? Hayır.
Dengesiz miyim? Evet.
Aynen devam mı? Evet.
 
Birlikte çikolatalı süt içelim ;d
 
Geri
Üst