• Web sitemizin içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için Web sitemize kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Web sitemize üye olmak tamamen ücretsizdir.

Düşün ki O Bunu Okuyacak?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Deep
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Eğer bana küsersen
hayat sana küsmez mi
söyle bana...
 
Düşünmeden koşar gelirim seninle heryere ..)
 
Bazen İyi ki deriz lafta kalır ama biliriz ki her iyi ki olumsuz bir cümle ile değişir, ben sana iyi ki dedim değişme emi :D
 
Fiziksel olarak gülümsüyor olabiliriz ama kabul edelim, ruhen çok yıprandık.
 
Eğer... Dedi meczup fısıldayarak; yürek yüreğe değmişse elin eline değmesine ne gerek var..

Güzel demiş de olmaz be :p
 
Sen benim içimdeki

Büyük yangınların adı

Ben senin gecendeki mavi

Ya da günündeki sarı


Sen benim şehrimdeki

Bütün sokakların adı

Ben senin yüzündeki çizgi

Ya da dünündeki anı
 
"Keşke söyleyebilsek birbirimize dürüstçe: "Seni seviyorum ama şu anda değil. Seni görmek istiyorum ama bugün değil."
 
Aşkk diye yazılır sonunda Acı diye okunur...
 
Hani o eski dostluklar ..nerede forumdaşlarım..yalınız kaldık..
 
Beni kızdırmak hoşuna mı gidiyor?
 
Birer birer gitiniz..yalınız bırakmayın..beni..dönün artık..
 
Umursamamayı öğrendiğin gün vazgeçilmez sen olursun..
 
Geri
Üst