• Web sitemizin içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için Web sitemize kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Web sitemize üye olmak tamamen ücretsizdir.

Düşün ki O Bunu Okuyacak?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Deep
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Ama ben seni sevmiştim saf masum ve cocukça :f4:
 
Sevdim seni bir kere başkasını sevemem
Deli diyorlar bana desinler değişemem
Desinler değişemem
Lalalsklalaljlallaal...;d
 
Qasem neden bizleri böyle yalnız sensiz bıraktın ? Bana dediklerini şimdi sen yapıyorsun ;)
 
Alismak sevmekten daha zor geliyor dirim dirim
 
Kıskançlık falan değil ki bu.
Benim olanı başkasıyla paylaşamam, o kadar !
 
Seviyor Sevmiyor Seviyor Sevmiyor... :f9:
 
Aynı şarkıyı sanki ilk kez dinliyormuş gibi mırıldanmak
Aynı şakaya sanki hiç gülmemiş gibi gülmek
Aynı anı tekrar tekrar yaşamak, ve tekrar kırılmak
Gerçekten bazen..
Çok saçma…
 
“Dertleri varken geldiler. Dertleri bitti. Kendileri gitti.”
 
Dışardan Gördüğünüz
"MERHAMETİMİ" Kullanmaya Kalkmayın ki "İÇİMDEKİ ŞEYTAN" Size Oyun Oynamasın...!!
 
sana üç nokta koyuyorum ömrümün önüne ben bilemedim hangi harfleri koyacağımı iliştir sen yüreğinin yanına..
 
Kimseye belli edemeyip icime attığım hayal kırıklıklarım daha da paramparça oluveriyor…
 
Sen hâlâ gönlümün çıkmaz sokağısın..
 
Geri
Üst