• Web sitemizin içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için Web sitemize kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Web sitemize üye olmak tamamen ücretsizdir.

Düşün ki O Bunu Okuyacak?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Deep
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Bir anınız bir anınızı tutmuyor ;)
 
Hiçbir şey sebepsiz olmazmış gibi geliyor ama sebepsiz de olabiliyor
 
Hayırdır inşallah...
 
Bilmiyorum seninle sonumuz ne olacak...
 
Bilinmedik bir hüzün var içimde, bir gariplik. Anladım ki, ya ben Fazlayım bu Şehirde ya da biri eksik..!
 
Kırılan her bir parçada sen varsın bunu unutma (:
 
Gel beraber alalım nefesimizi sevdiğim. Sensiz boğazımdan geçmiyor...
 
1-2-3 tıp oynama içimdeki cocuk :d10:
 
Saçımın okşanmasına ve uzun bir sessizliğe ihtiyacım var.
 
Vazgeç demiş insanlar
Ölümün o yardan olur
Kordur sönmez bu yüreği
Ona bir yar çare bulur hey
 
DcsuzvbWAAIMcDb.jpg
 
nereye gideyim nasil edeyim..
benim senden tek bir dilegim var
otur yanima bekle duyana kadar
gidenlere kanip sende meyletme
giden gitsin sen kal olene kadar..
sakin bitme biz oleene kadar
:slowfonmuziqi:
 
Geri
Üst