- Forum Yaşı
- 7 Yıl 10 Ay
- Mesajlar
- 9,084
- Tepkime puanı
- 140
yoo değilim valla :s72: canım sıkılıyor :f12:
Sıkı can iyidir zor çıkar diyeceğim şimdi beni kovalayacan :a50::a50:
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
yoo değilim valla :s72: canım sıkılıyor :f12:
Sıkı can iyidir zor çıkar diyeceğim şimdi beni kovalayacan :a50::a50:
iyy annem gibi sen de yani -.- başlatma :s72:
Ne yaa kötümü şurda konuşuyoz hemen ıyy dedin :s95: :s95:
hıı :f3: keyfim yok diyolummm :u3:
Ne oldu keyfin niye yok senin![]()
:hih: sana keyif lazım o zaman![]()
![]()
bilmiyorum nerde :a48:
sana bişey sorcam :sia: bu adam ne diyor?
Bayılıyorum ben o adamın o deyişine yaaa ahaha :s95: :s95: bütün iyi dikelerini anlatmaya çalışıyor orda ahaha :s95: :s95:
yani ne diyor? :f3:
Ben söyleyemem burda o dediğinisöylersem direk banlanırım :s95:
küfür içeriyorsa neden kullanılıyor? :f6: