• Web sitemizin içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için Web sitemize kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Web sitemize üye olmak tamamen ücretsizdir.

Düşün ki O Bunu Okuyacak?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Deep
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Bak bu söyleyemediklerimiz var ya, öldürür bizi.
 
Sarılsa geçecek gibiydi.. ama o hiç sarılmadı.
 
fark ettiklerim karşısında şoktayım :)
 
Gecenin içinde düşlere daldım :s23: artık uyanmam gercek sandım bulut oldum göz yaşı döktüm ağladım sessizce :lucky:
 
Yatıyoz kalkıyoz Yatıyoz kalkıyoz bi türlü sayma bitmiyor en iyisi Ahmet Kaya dinlemek..
 
Bazen tek bazen hiç, sezen yine cinlikler karıştırıyorsun dua et şantiyedeyim
 
Bazen tek bazen hiç, sezen yine cinlikler karıştırıyorsun dua et şantiyedeyim

günahımı alıyorsun bak:aa12: ben ve cinlik alakam olmaz:s53: bir insanın adı cıkacagına canı çıksın daha iyi:s61: iyi ki şantiyedesin yoksa canıma okurdun :D

sen beni yannış anladın patron" çayı kaç şekerli içiyosun" diye masum bir soruya kurban ettin beni :D
 
Hahaha efsanesin Sezen neyse bana kolay gelsin deyin çok büyük bir döşeme zor biter teslimi
 
Her şarkının bir nakaratı dokunurmu insansa dokunuyor işte.!
 
Geri
Üst