- Forum Yaşı
- 7 Yıl 6 Ay
- Mesajlar
- 3,513
- Tepkime puanı
- 690
O kim zeze : D
O işte :haha:
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
O kim zeze : D
O işte :haha:
Dondurma yedim hemde çilekli :d6:
Bensizzz hemde çilekli :trip:
Biraz öyle oldu :tmz:
Afiyet olsun canım
Aynı nakaratı söyledik mi sence aynı şarkı da![]()
Millet Baska şarkıya gecti Gıs sen hala nakarat mı tekrarlıyon:s76:
Millet Baska şarkıya gecti Gıs sen hala nakarat mı tekrarlıyon:s76:
Kime bu laflar kime kime ;d
Bak şimdi hemen üstüne alındı:a14: