• Web sitemizin içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için Web sitemize kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Web sitemize üye olmak tamamen ücretsizdir.

"Haftada üç bardak şampanya Alzheimer'ı önlüyor"

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Peony
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Peony

Onursal Üye
Forum Yaşı
11 Yıl 4 Ay
Mesajlar
44,845
Tepkime puanı
56,040
page_34gunde-uc-bardak-sampanya-alzheimeri-onluyor34_955286485.jpg


İngiltere’de yapılan bir araştırma ile her gün 3 bardak şampanya içmenin halk arasında ‘bunama’ olarak bilinen Alzheimer hastalığını engelleyebileceği ortaya çıktı.

T24'ten Mehmet Efe Altay'ın çevirisine göre, Reading Üniversitesi’nde fareler üzerinde yapılan araştırmada günde içilecek 3 bardak şampanya kişide Alzheimer hastalığını önleyebileceği ileri sürüldü.

Üniversitede öğretim görevlisi olan Jeremy Spencer yaptıkları araştırmanın heyecan verici olduğunu, ilk defa şampanyanın bir hastalık üzerinde kullanabileceğini ortaya çıkardıklarını ifade etti.

Alzheimer Derneği, açıklamayı ilginç bulduklarını söyleyerek daha çok çalışma yapılması gerektiğini söyledi.​

Alıntı​
 
Geri
Üst