• Web sitemizin içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için Web sitemize kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Web sitemize üye olmak tamamen ücretsizdir.

Hamilelik Ve Kahve

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan diShy
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

diShy

~ یơυℓℓεss ..
Onursal Üye
Konum
ىαкαяyλ
Forum Yaşı
16 Yıl 6 Ay
Mesajlar
24,120
Tepkime puanı
2,410
Hamileler dikkat! Günde 4 fincandan fazla kahve zararlı. Yapılan araştırmalar kahvedeki kafeinin çocuk düşürme riskini arttırdığını ortaya koyuyor.

İsveç?te yapılan bir araştırma, günde 4 kupadan fazla kahve içmenin hamileliğin başında çocuk düşürme riskini 2 katına çıkardığını ortaya koydu.

Araştırmaya katılanlardan Karolinska Enstitüsü profesörlerinden Sven Cnattingius, kahvedeki kafeinin çocuk düşürme riskini artırdığını belirlediklerini söyleyerek, kahve tüketiminin azaltılması durumunda ceninin sağlıklı büyüyeceğini belirtti. Cnattingius, araştırmalarında, hamileliklerinin 6 ila 12 inci haftaları arasında çocuk düşürmüş kahve bağımlısı 562 kadın ile sağlıklı olarak bebeklerini dünyaya getirmiş 953 kadının durumunu incelediklerini kaydetti.

İsveç te yapılan araştırmada, kadınların kahve, çay ve kolalı içeceklerden aldıkları kafein miktarının araştırıldığı, bunun yanında hamilelikte risk faktörleri olan sigara, yaş, daha önceki düşükler ve sabah bulantılarının da dikkate alındığı ifade edildi. Araştırmanın sonuçlarının, New England Tıp Dergisinin bu haftaki sayısında yayımlanacağı bildirildi.
 
Geri
Üst