• Web sitemizin içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için Web sitemize kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Web sitemize üye olmak tamamen ücretsizdir.

İçinizden Geçenler

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan StigmatA
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
dünya ilk adımını atmak için bekleyen yalnız insanlarla dolu.
 
Mesaj düzenle butonu niye bir süre sonra yok oluyor. silmek istediğimiz bir şey olunca ne olacak @Herkül @StigmatA
 
Tutmayın yol verin gidene gidene
Cevap da vermem artık gücüme gidene
Yoktur tavsiyem bile beni kaybedene
Doldu sığmaz içime
 
İçimden özel üye olmak geçiyor ama olamıyorum:(
 
Bebeğin olsam.önce emekleyerek seni keşfetsem,
Sonra seninle sevgiye adım atmaya başlasam,
Seni tanıdıkça adımlarım.da büyüse,
Sen,ben değil biz olsak koşmaya başlasam,
Her anın tadını sadece seninle çıkartsam,
Umut olsak hep birlikte yeşersek,
Çiçek olup hep birlikte açsak,
Mevsim.olup sadece birbirimiz için geçiş yapsak,
Yollarımız hep bir olsa,
Dünyam.olsan sadece sende yaşasam..
Ne derdin...?
 
DEDİ Kİ DUA'N ÇOK UZUN SÜRDÜ....
DEDİM Kİ BENİ İNCİTEN HERKESE
DUA ETTİM!!!!...
❤❤❤
 
Geri dönmeye ne olacak her türlü dönersin ;
o işin kolay tarafı hiç bir şeyin değişmeyeceğini biliyorsunya o zor ..!
 
Dışardan Gördüğünüz
"MERHAMETİMİ" Kullanmaya Kalkmayın ki "İÇİMDEKİ ŞEYTAN" Size Oyun Oynamasın...!!
 
Geri
Üst