• Web sitemizin içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için Web sitemize kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Web sitemize üye olmak tamamen ücretsizdir.

İçinizden Geçenler

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan StigmatA
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Sen düştüğün zaman
umudunu, kalktığın zaman kişiliğini kaybetme.
Allah kalbi kötü olanı düşürmeyi de,
kalbi temiz olanı düştüğü yerden kaldırmayı da iyi bilir merak etme.
 
anLar . Hisler. Ve hayat perspektifleri. İyi olması ümidiyle..
 
Bütün iyi kitapların sonunda
bütün gündüzlerin,
bütün gecelerin sonunda
meltemi senden esen
soluğu sende olan,
yeni bir başlangıç vardır…”
 
Tüm yaşadıklarımız bize tecrübe, ders,örnek olarak karşımıza çıkıyor,Kimi zaman bile bile lades diyerek devam ediyoruz bu döngüye..
Hayatın cilvesi de bu oluyor olmayacağını bildiğimiz hayallerin peşinde koşuyoruz..Ve yine üzülen taraf olarak yalnızlık köşemize çekiliyoruz.. Umut işte bu deyip tekrardan sil.baştan içimizi açmaya devam.ediyoruz... Ki elbet birgün biri de bizi anlar ümidiyle yaşıyoruz..
 
Telefonumu kontrol edeyim en iyisi. Boşuna bir beklenti ama olsun.
 
Tesadüflere inanır mısın?
Ben inanırım..
Seninle tesadüfen karşılaşmıştık,
Yanlış zaman değildi belki ama yanlış bi yerde olduğum kesindi..
İlk bana "merhaba" değişini hatırlıyorum.
Nasıl unutabilirdim ki..
Sonrasında herşey değişti hayatımda..
Seninde içinde olduğun yeni bir dünya kurdum.kendime.
Herşey seninle başlayıp, seninle bitiyordu.
Bazen çok yakın hissettgin en uzağın olur kimi zaman,
Bazen de sana çok uzak olan biri yakınında oluverir,
Sen benim içim ikinci kısımdın.
Papatyanin saflığı, pamuğun yumuşaklığı, kahvenin keyfi,kitabın huzuru,müziğin sakinleştirici etkisi olduğunda anladım
Aslında sen hep benim sol yanimmışsın..
Kaybolan diğer yarım tamamlandiginda
İşte o an tesadüflere inanmaya başladım..
 
Yabancı bir dizi arıyorum. Tercihen fantastik olacak. İzlerken zaman nasıl geçiyor anlamayayım..
 
Geri
Üst