• Web sitemizin içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için Web sitemize kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Web sitemize üye olmak tamamen ücretsizdir.

İçinizden Geçenler

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan StigmatA
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Güzel kızım, artık yanında olsalar neye yarar? sen tek başına dağları devirdin.
 
acıyo cok acıyoo :'(
 
bıyıklı sakallı halimi kimse sevemedi sanırım :(
 
Kimine göre itici, öyle diyorlar ;)
 
halbuki balthazar bey oldukça cool duruyor..
 
tmm tmm eski profil ve ismime geri döneceğim.. zaten artık oyunda kimse tanımaz oldu yeni profilimi..
 
Bir işi bilen yapar
az bilen akıl verir
bilmeyen eleştirir
yapamayan çamur atar..
 
Ne giyerse giderdi hoşuma
oyle tatlı bela ki başıma
Darlamasa bide her durumda
oyle bi seveceğim ki sonra..
 
Çok sevdiğim şarkıyla sevgilisine video yapmış. :/
Sevgilisi arkadaşım tamam, seviyorum ona da tamam. Ama o şarkı size yakışmadı. Ya zaten seni arkadaşıma da yakıştırmıyorum. Şarkıyı dinlerken resminiz gözümün önüne gelmemeliydi. Bazı şarkıları bazı insanlar keşfetmemeliydi ayrıca! Özellikle de sen..
 
Geri
Üst