• Web sitemizin içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için Web sitemize kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Web sitemize üye olmak tamamen ücretsizdir.

İçinizden Geçenler

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan StigmatA
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Ben en çok hatalarımı sevdim, ama ben en çok hata yaparken bile, hala yanımda ve arkamda olanları daha çok sevdim...!!!
 
Şu lanet olası virüs bir an önce yok olsada şu evden çıkıp özgürlüğüme kavuşsam çok sıkıldımo_O
 
Herşey çok güzel olacak az kaldı. ))
 
Gelmezsin bilirim
Sen, gelmezsin ama
Ben hep, geldiğin günü bilirim..
 
Oh, I just hold you
I just hold you, oh yeah
Am I in too deep? Have I lost my mind?

Well, I don't care, you're here tonight..
 
Oysa ben de uzunca bir süre akıllıydım.
Sonra bir şey oldu:
Nasıl olduysa; cesurca düşünmeye, özgürce konuşmaya, merak etmeye,
çocukça hayaller kurmaya ve istediğimi yapmaya karar verdim.
Şimdilerde delisin diyorlar.
‘‘Asıl siz delisiniz!’’ diyorum.

‘‘Akıllı olmaya nasıl katlanıyorsunuz?’’

(notitle) - BLACK & WHITE!!!

 
Uykumun olması ancak bir türlü düzenli uyku moduna girememem.
Sinir bozucu bir hal almaya başladı bu durum.
 
Uykudan uyanınca insanı uyandığına pişman eden, geri dönmek isteyip de dönemeyince çaresizlikten delirten, hayatta bir defa görülebilen harika bir
 
Bimlerin önündeki kalabalık gibi hayat.
Gerekli ama bir o kadar lüzumsuz.
 
İnsanları yargılamadan önce, kendi hatalarımızı gözümüzün önüne getirsek; dünya inanın ki çok daha güzel bir yer olurdu. Biliyorum ki bir gün önyargılarımızdan sıyrılmayı öğreneceğiz. Çünkü dünyanın buna ihtiyacı var.
 
Geri
Üst