Neler yeni
MEGAForum - Teknoloji Forumu

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı yada giriş yapmalısınız. Forum üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • Web sitemizin içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için Web sitemize kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Web sitemize üye olmak tamamen ücretsizdir.
  • Sohbetokey.com ile canlı okey oynamaya ne dersin? Hem sohbet et, hem mobil okey oyna!
  • Soru mu? Sorun mu? ''Bir Sorum Var?'' sistemimiz aktiftir. Paylaşın beraber çözüm üretelim.

Kaba müşterilerle karşılaşan müşteri temsilcileri ve pazarlamacılar için bir ders

diShy

~ یơυℓℓεss ..
Onursal Üye
  • Üyelik Tarihi
    27 Kas 2009
  • Mesajlar
    24,120
  • MFC Puanı
    79
Kaba müşterilerle karşılaşan müşteri temsilcileri ve pazarlamacılar için bir ders. Bu olay nedeniyle, Sydney'de Virgin Havayolları biniş kapısı görevlisi personele ödül verilmeli.


Boing 767 uçağının arızasından sonra, dolu bir Virgin uçuşu iptal edilir. Bir başka uçak için yolcular kuyruk oluşturmuşlar, sinirler bir hayli gergin bir şekilde yeni uçakta yer bulmaya çalışmaktadırlar. Bu sırada çok sinirli bir yolcu bankoya yanaşır ve biletini fırlattıktan sonra:​


"-Bu uçak ile uçmak zorundayım ve bu iş hemen yapılacak " diye bağırır.​


Görevli:​


"-Özür dilerim beyefendi, size yardım etmeye çalışmaktan memnun olurum ama öncelikle sırada bekleyenlerle ilgilenmeliyim ve eminim size de yapacak birşeyler buluruz. "​


Yolcu etkilenmemiştir. Arkadakilerin de duyacağı bir şekilde, yüksek sesle sorar:​


"-SİZ BENİM KİM OLDUĞUMU BİLİYOR MUSUNUZ? "​


Görevli tereddüt etmeden, gülümseyerek dahili anons mikrofonunu önüne çekerek:​


"-Lütfen Dikkat, Lütfen Dikkat, " sesi tüm terminal binasında temiz bir şekilde duyulmaktadır.​


"Burada, Gate14'te bir yolcumuz bulunmaktadır, ve KENDİSİNİN KİM OLDUĞUNU BİLMEMEKTEDİR. Kendisine kimliği konusunda yardım edebilecek birisi var ise lütfen Gate14'e gelmesi rica olunur. "​


Kuyrukta bekleyenler gülmekten yıkılmaktadır. Yolcu Virgin Havayolları görevlisine pis pis bakar ve dişlerini sıkarak:​


"F... You" der.​


Görevli geri adım atmadan ve gülümseyerek:​


"Özür dilerim, ama bunun için de sıraya girmeniz gerekecek''​
 
Üst Alt