• Web sitemizin içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için Web sitemize kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Web sitemize üye olmak tamamen ücretsizdir.

MegaForum Sohbet Köşesi

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Forum
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
GbbxPU.png


Avatar lütfen :)

Bana nasıl da uyum sağlıyor. :D
 
Allah cezanızı vermesin 65 tane seslenme var hangi birine bakıcam ben :D

şimdiden diyorum valla yaşlı çatlak bir hatunum ben hepsine bakacak kafa yok bende onun için topluca selam eder gözlerinizden öperim :D
 
miL valla forum varken oralar sarmıyor :D hem oralar zapuk dolu :D sen hayırdır ne takılıyon sohbetlere netlere hı :D aslında Pisadam forum içine üstte chat yeri koysa ne kadar güzel olur :D sohbet yeri gibi direk cattıe cuttur yazardık :D ama adam forumu zorla bitirdi yeni isteklere cevap vermesini bekleyene kadar ömrümüz biter :D
 
Sezen ben takılmıyorum kı 3 4 ayda bır gırıyorum bakıyorum o kadar ( : gırdıgımde gelın dıye dedım lan takılmıyorum oraya
 
Pisadam melegım bıze burada chet yapacağımız bır bolum yapar mısın lütfen ben hızımı alamıyorum burada böyle ( :
 
Sezen ben takılmıyorum kı 3 4 ayda bır gırıyorum bakıyorum o kadar ( : gırdıgımde gelın dıye dedım lan takılmıyorum oraya

3-4 ayda bir giriyorsan onu tuturmamız zor :D sen buraya takıl chattır chuttur yaparken zapuqun biri musallat olur mazzallah:s76:
 
Sezen Sevıyorum senı lan dıpcık senı ozluyorum bazen dexcvcvbnvbmbnm((((: sev benı Sezen ?
 
Herkül (: Cennet Köşem benım vxcvcb

Elder Yavru Vatanım ((:

Bezelye Seviliorsun paşam

Sezen Gökyüzü Güneşim

StigmatA Bahar Yapragım xvxcvbvbn

Pisadam TuzRuhum Benım

LeGoLaS (: sana ne dıyecegımı bılemedım gel bağrıma bascam senı

LibertA ALLAH senı affetsın + amin



ok by samımıyetınız ıcın tsk ederım ((( :
 
Geri
Üst