• Web sitemizin içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için Web sitemize kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Web sitemize üye olmak tamamen ücretsizdir.

MegaForum Sohbet Köşesi

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Forum
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
haha miL son baharda dökülen yaprağınmı yoksa ilkbaharda yeşeren yaprağınmı :D
 
Sezen Sevıyorum senı lan dıpcık senı ozluyorum bazen dexcvcvbnvbmbnm((((: sev benı Sezen ?

Walla niye yalan diyim bende kendimi çok seviyorum:p ucundan azcuq senide sevim az ama hemen şımarma:f6: evlat olsan sevilmezsin deee işde öyle bişey:D
 
Evet miL nerelerdesin ? Sende çok özletiyorsun ama, 2 dakika uğrayıp 3gün kayboluyorsun :s85:
 
Bezelye ben haftaır hastayım hıc abartmadan emın ol ölüm döşeğinde gibiyim ..


Herkül yavrusu hastayım ya ıs guc okul hastane hastalık su bu yemın olsun pertim çıkıyor ka gundur usutmusum fena sekılde cıger mıger gıdık .. nefes alamıyorum ..
 
Bezelye ben haftaır hastayım hıc abartmadan emın ol ölüm döşeğinde gibiyim ..


Herkül yavrusu hastayım ya ıs guc okul hastane hastalık su bu yemın olsun pertim çıkıyor ka gundur usutmusum fena sekılde cıger mıger gıdık .. nefes alamıyorum ..

Geçmiş olsun bu aralar havalar sakat :sigara
 
tsk ederım sorma haftalardır hastanelerdeyim (:
 
miL istersen sana ciğerimden göndereyim :D şimdi nasıl oldun bizi senden habersiz bırakma Lütfen ;)
 
Herkül yavru melegım bidenesi iyim iyim gec oldu ama temız oldu iyileştim kış geldi artık donuyoruz ( :
 
hey size bir şey demiyorum ben demıcem de ölü insanlarla görüşmüyorum ok vxcbcvbv ((((((((:
 
Geri
Üst