- Yönetici
- #2,941
sagdan 2. sokak cıkmaz sokakmış ula hamsiev numarası da 5 de bitti :f34:
Sen yanlış saymışsın sokaklar, ihtiyarlık işte
onu sayma sonraki sokaktaydı
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
sagdan 2. sokak cıkmaz sokakmış ula hamsiev numarası da 5 de bitti :f34:
Parayı ne için istediğine bağlıbende para istiyorum ama herkes anca akıl veriyor![]()
Kocayı boşamak için paraya ihtiyacın yokkiQasem ben parayı bulunca ilk kocayı boşayacam onun için bak akıla ihtiyacım yok paraya gerek varerkekelr parayı bulunca ilk karıyı boşamıyor mu nasıl bişey bende merak ettim
![]()
Qasem ben parayı bulunca ilk kocayı boşayacam onun için bak akıla ihtiyacım yok paraya gerek varerkekelr parayı bulunca ilk karıyı boşamıyor mu nasıl bişey bende merak ettim
![]()
Aha bak sezeni zengin ettim
Boşanmada iyi tazminat var diğiler![]()
Aha bak sezeni zengin ettim![]()
Kocayı boşamak için paraya ihtiyacın yokkiBoşa gitsin, nafakadır tazminattır şudır budur derken zaten parayı bulursun
Evlilere sormak lazımBen bekarım
![]()
Desinler diye iş yapanların hepsi şimdi mezardakocayı boşamak için paraya ihtiyac yok tabi ama parayı buldu burnu büyüdü desinlerhavaya girdi şımardı desinler
ula manyak karıya bak parayı buldu teppiği vurdu desinler ayh
nafaka ne alcam kocaya tepiği vurunca parası onun olsun
bekarlık sultanlık ah ah anamın sözünü dinleyip sultanlar gibi olmak vardı ama neyseee :s58: