• Web sitemizin içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için Web sitemize kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Web sitemize üye olmak tamamen ücretsizdir.

Şans Kurabiyesi Ne Diyor?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Asrevya
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
"Aşk ayakları yerden keser, uçuyorsun galiba..."
 
"çok gerginsin" haaa!!! :gulumse
 
senin kurabiyenin unu çok olmuş ondan öyle olmustur StyLe abeyy :ddddddddd
 
"Sevginin etrafında dönmektense onu yakalamak ve beraber batmak en iyisidir..."

burda batmak dibine kadar borca girmek anlamında sanırım :y
 
"Gülüşün sana, seni neyin mutlu ettiğini söyler..."
 
"Zurnanın son deliği olma, üflemesi zor oluyor..."
:kiskis

Afssgjdsvh şans kurabiyesi bile trolle başlamış bu ne şimdi :kiskis
 
"Hayat kısa ,anı yaşa..."
 
Geri
Üst