Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Herşeyi ai'ya bırakmak yanlış. Her zaman yardımcı araç olarak kullanılmalı diye düşünüyorum. Bu benim fikrim tabi.Yabancı bir Windows forum'un da görmüştüm.Site'yi GPT v5.2 yönetiyordu.
Merhaba uzun zamandır yoktum sağlığım . yüzünden geri döndüm
Teşekkürler evet iyi yolunda çok şükürUmarım herşey yolundadır Nur hanım.