• Web sitemizin içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için Web sitemize kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Web sitemize üye olmak tamamen ücretsizdir.
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
sana bakıoz sanırım bu ne güzellik gözlerim kamaşıyoo :)
 
@Sindy cnm benim tabi kii bana bak sen .p benden güzeli mi var zevksiz @StigmatA sen sus bakimm .))) .@saphira kolaya kaçma güzelim yaa
 
@Gece, tabiki yaa senden güzelimi var gecoş senden güzel bnden yakışıklısı yok Stigmata da kendi yakışıklı sanıyo pehh :p
 
@Gece, katılıyorum sana gecoş :)
 
@Sindy, yol u söyleyelim.. zeynep bastıktan..

"geçiyor bir ömür düşüne düşüne"
 
tutmayın yol verin gidene gidene cevap da vermem artık gücüme gidene..
 
Yoktur tavsiyem bile beni kaybedene
Doldu sığmaz içime
 
üüügggüüüüüfffffff nasıl da söledik ama şarkıyı çok beğendim @Sindy, :giggle: :giggle:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Geri
Üst