• Web sitemizin içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için Web sitemize kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Web sitemize üye olmak tamamen ücretsizdir.
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ama okuman var ben dedim ya işte bak sen bak işaret dili biliyor galiba baksın diyor :)
 
aloooo bende o zaman..müşteriler sayısı artıyor..
 
Cok sukur okuyabiliyorum ve tik tik yazabiliyorum.. :))
 
Tesekkur ederim. Bisi sorsam uygun mudur ,?
 
Bu kadar sure durmazdiniz.. su linkleri paylasip giderdiniz.. niye buradasiniz ?? Hele ki son mesajda napiyonuz ? :geek::a-(172)::a-(172)::a-(32)::a-(32): birakin bana lutfen :P
 
saat 17:00 da toplantım var onu bekliyorum. O zamana kadar yazayım dedim.

Tabiki ne demek hemen son mesajı bırakıyorum sana :) Ama nedeni güzel gözlemci olduğundan dolayı

Alkışlar sana :a-(179): :a-(179):
 
Tesekkur ederim.. 5 e kadar sabredebilirim sonucta 360 saniye.. :) :giggle:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Geri
Üst