• Web sitemizin içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için Web sitemize kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Web sitemize üye olmak tamamen ücretsizdir.
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
gif-animation-wink-3.gif
 
Alırım :a-(38):
 
@Pozitivizm @Uur yaaaa sesli güldümmm hatta bayağı bayağı kahkaha attım yazılarınıza.. :roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:

@Pozitivizm fatih geçen 5 dey ken yoktu buralarda.. nedense 6 da geldi o da sonlara doru ama her türlü alamadıo :giggle:
@Uur sen işte deil misin :giggle: bende son mesaj :giggle:

@Sindy biliyom zuzum yarın salı dedim :giggle:

işteyimm çalışıyorum tabi kiii sen nerdesin acaba @saphira :p :p Ben 5 i size bırakmıştım :p 6 da dedim ki bensiz yapamıyorlar :D 7 yi yine sana bıraktım :p
 
@Pozitivizm @Uur yaaaa sesli güldümmm hatta bayağı bayağı kahkaha attım yazılarınıza.. :roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:

@Pozitivizm fatih geçen 5 dey ken yoktu buralarda.. nedense 6 da geldi o da sonlara doru ama her türlü alamadıo :giggle:
@Uur sen işte deil misin :giggle: bende son mesaj :giggle:

@Sindy biliyom zuzum yarın salı dedim :giggle:
Hatırlıyorum, son mesaj partisi vermiştik oraya geldi yemek yiyip kaçmıştı:roflmao:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Geri
Üst