• Web sitemizin içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için Web sitemize kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Web sitemize üye olmak tamamen ücretsizdir.
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Aradaki Uzaklık Aşkı Bitirir mi Güçlendirir mi?
 
Sizde aşktan korkuyor musunuz?
 
Erkekler ağlamaz mı gerçekten?
 
Kişisine ve verilen emeğe göre değişir.
 
Aşk aşk'a laik olan insanla yaşanmalı o zaman tadından yenmez.:s76
evt kesinlikle katılıyorum..
aşktan korkuyormuyum,okadar cok severken yaşadığım ayrilik travmasından sonra şuan için cevabım sanırım evt..
 



Olmaz. Geçmiş her zaman geçmiyor. Hatalar tekerrürden ibarettir derim
Yoksa nasıl tecrübe sahibi oluruz.
 
Eller havaya arkadişler. Oynamak isteyeni piste alalım. :p

 

Şair giden geminin ardından bakar ya
Bakar da kendini zora sokar ya
Bazen bi itin duası tutar ya
Çok uzaklarda o gemi batar ya​

LiyA
 
Ben aşktan korkmuyorum da o benden korkuyor -sanırım bu zamanın aşklarına nazaran- aykırı yaşıyorum ((:
Şaka bi yana ince eleyip sık dokurum, korkmak başka, temkinli olmak çok başka. Adını aşk koyup istediğin her insanla bunu gelişi güzel yaşayanlardan olmamak önemli olan. Bugün başla 3 gün sonra bitir ile olacak şey değil. Adama sorarlar ; "hani aşıktın".. Bi kere insan utanır. Bu yüzden doğru kişiyle doğru zamanda doğru şekilde yaşamak varken her arıdan bal alma kılıfına minnet etmemek korku değil, karakter meselesidir.
 
Yaşamak gerekir bence aşkı yaşamayan korkar.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Geri
Üst