Web sitemizin içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için Web sitemize kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Web sitemize üye olmak tamamen ücretsizdir.
Sohbetokey.com ile canlı okey oynamaya ne dersin? Hem sohbet et, hem mobil okey oyna!
Soru mu? Sorun mu? ''Bir Sorum Var?'' sistemimiz aktiftir. Paylaşın beraber çözüm üretelim.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Popüler fotoğraf blogu Humans of New York, Facebook TV dizisi oluyor
Facebookta 18 milyondan fazla kişinin takip ettiği muazzam bir fotoğraf blogu Humans of New York, kendi dizisine kavuşuyor. Facebookun yeni video platformu Watch üzerinden yayınlanacak olan dizi 30 dakikalık bölümlerden oluşacak.
Brandon Stanton, Humans of New Yorku 2010 yılında bir blog olarak başlattı. Sonrasında Facebook ve Instagrama taşıdığı içerikleri büyük kitleler tarafından takdir gördü. Öncelikle New Yorkta başlayan macerası daha sonra tüm dünyadan insanların hikayelerini paylaştığı büyük ölçekli bir iş haline dönüştü.
Şimdiye kadar Stanton tanınmamış insanların hikayelerini anlattıysa da artık ünlülere de blogunda yer veriyor. Geçtiğimiz sonbaharda o zamanlar başkanlığa aday olan Hillary Clintonı konuk etmişti.
Stanton blogunun videoya geçişini doğal bir evrim olarak adlandırıyor. Günümüzde video içeriklerin daha büyük kitlelere erişimi ve platform olanakları göz önünde bulundurulduğunda doğru bir hamle. HoNYnin ürettiği içerikler genellikle içten paylaşımlar oluyor. Başka yerde seslerini duyuramayacak insanların hikayelerini ve kendilerine özgü fikirlerini paylaşacakları bir alan HoNY.
Humans of New Yorkun Facebook dizisi önümüzdeki haftadan itibaren yayında olacak. Haftalık olarak yayınlanacak dizide dünyanın her tarafından 1,200den fazla insanla yapılmış röportajlar olacak.
Facebook�un gizli Amazon Echo projesi �Aloha� hakkında sızan detaylar
28 Ağustos 2017 tarihinde Seda Gezer Şahiner paylaştı
Sosyal medya devi Facebook�un bir Echo cihazı üzerinde çalıştığını bir süredir biliyoruz. Cihaz ile ilgili ve pazarına yönelik yeni bilgiler ortaya çıktı. Facebook�un 2018 Mayıs ayında piyasaya sürmeyi planladığı ve �Aloha� ismini verdiği cihazın Amazon�un Echo�suna rakip olması ihtimali daha da güçlendi.
Ürün ile ilgili sızan bilgiler şöyle:
Aloha, Amzon�un Echo Show�una benziyor. Facebook yöneticilerinin Amazon�a ait Echo�nun satıştaki başarısına tanık olmalarının ardından, şirket kendi Echo�sunu yapmak için kolları sıvadı.
Facebook ürünü 499 dolardan satmaya hazırlanıyor ancak ürünün son fiyatı henüz net değil.
Aloha�nın hem fiziksel hem de dijital mağazalarda satılması planlanıyor. Ürün ilk olarak Avrupa ve Kuzey Amerika�da piyasaya sunulacak.
Aloha Facebook ya da Messenger hesabı ile çalışacak. Öte yandan kullanıcıların Facebook�ta yer alan arkadaş listelerindeki kişilere bağlanabilecek.
Ses asistanı olarak işlev görecek olan Aloha, Messenger tabanlı olacak. Yapay zeka chat bot asistanı ise Messenger için Facebook�un geliştirdiği yazılım olacak.
Aloha�nın en güçlü özelliği �AI cameraman� adı verilen kamerası. Facebook�taki en iyi bilgisayar mühendisleri ve AI uzmanlarının üzerinde çalıştığı kamera özelliği ilk bakışta objeleri tanıyabiliyor ve otomatik olarak belli bir alanın çekimini yapabiliyor. Ürün, yatak odası, mutfak, oturma odası gibi bir çok alanda teste tabi tutuldu.
Üründe videonun yanı sıra ses asistanı da olacak. Ses asistanı ile kullanıcılar kendi seslerini kullanarak alışveriş yapabilecekler.
Güçlü yanı kamera özelliği
Video aramaları için geniş dokunmatik ekranı, hoparlörü ve kamerası ile Aloha, ilk bakışta geçtiğimiz Haziran ayında satışa sunulan Amazon�un Echo�su ile yarışacağına benziyor. Öte yandan sosyal medya şirketinin kurulduğu bundan bu yana ilk kez müşterilerine ilk kez donanım sattığının da altını çizmekte fayda var.
Aloha hakkında bilgiler şimdilik böyle. Ancak ürün gün ışığına çıkmadan önce ismi de dahil olmak üzere bir çok özelliğinin değişmesi muhtemel.
Kullanıcının güvenini kazanmalı
Ürün ve stratejisi hakkında bilinenler şimdilik böyle. Ancak Facebook�un ürünün başarısını sağlaması için ilk olarak kullanıcı gizliliğini net bir şekilde sağlayarak tüketici gözünde güven oluşturması gerekiyor. Zira, şirketin yaptığı pazar araştırmamalarının sonuçları Facebook�un bu konuda ciddi anlamda kafa yorması gerektiğini gösteriyor. Özellikle Facebook�un kullanıcıları gizlice gözetlemeleri kullanıcıların en büyük kaygıları arasında yer alıyor.
Ancak şirket bunun için yaratıcı bir yol bulmuş gibi gözüküyor. Özellikle ürün tanıtımında yaşlı aile üyelerini de içine alıp Aloha ile onlarla nasıl kolay iletişim kurulabileceğini pazarlama çalışmalarında kullanacağı ortaya çıkan bilgiler arasında.
Aloha�nın piyasaya sürülmesi ile birlikte, Facebook ilk donanım ürününü de piyasaya sürerek bir ilki gerçekleştirmiş olacak. Her ne kadar kendi çatısı altında kurulan bir şirket olan Oculus, 2016 yılında sanal gerçeklik gözlüğünü piyasaya sürse de, Aloha geniş bir pazarı hedef alan ilk somut ürün olacak.
Facebook sahte haber yayan Sayfalar’ın reklamlarını engellemeye başlıyor
29 Ağustos 2017 tarihinde*Seda Gezer Şahiner*paylaştı
Sosyal medya devi Facebook*uzun zamandırsahte*haberlere*karşı açtığı savaşla adından söz ettiriyor. Son olarak Facebook’ta yayıncılar tarafından paylaşılan içeriğin doğruluğunu ölçümlemek için*üçüncü partilerle anlaşanşirket, sıkı önlemlerini almayı sürdürüyor.
Şirket Ürün Müdürlerinden Satwik Shukla ve Tessa Lyons’un yaptıkları açıklamaya göre, doğruluğu kesin olmayan haberleri paylaşan sayfa sahiplerinin sosyal ağda reklam yayınlamasına izin verilmeyecek.
Geçici olarak durduruluyor
Açıklamada öte yandan sayfa sahipleri yanlış haber paylaşımını durdurmaları durumunda, tekrardan reklam satın almaya izinlerinin olabileceği yer alıyor. *Ancak sisteme kabul edilme o kadar kolay olacağına benzemiyor. Reklam hesabı kapatılan yayıncının teknoloji devini ikna edebilmesi için, bu konuda uzun süre kendini kanıtlaması gerekiyor.
Son yıllarda Facebook’un ağ yapısını kötüye kullanan şirketlerin *yanlış haber başlıkları ve reklamlarla da hedef kitlelerini büyüttüklerini görüyoruz.*Yapılan değişiklik sosyal ağdaki bilgi kirliliğini önlemek ve bundan para kazananlara ‘Dur’ demek için oldukça başarılı bir yöntem. Zira Facebook’ta etkileşim yakalamak ve içeriğin yeteri kadar kullanıcıya ulaşmasını sağlamak için reklam satın almak şart.
Alınan önlemler, Mark Zuckerberg’in *her fırsatta dile getirdiği*küresel bir topluluk oluşturmamisyonu içinde yer alan amaçlardan biri olan ‘bilinç topluluk yaratma’ *kavramına da*biraz daha yaklaşıldığını gösteriyor.
Webrazzi
GM 5 d cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi