• Web sitemizin içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için Web sitemize kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Web sitemize üye olmak tamamen ücretsizdir.
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Mrs.Lucky sana gelsin beybisi
İzle bakalım klibi ne hatırlıcan :D
 



Yürekten geçeni dökemem dile
Gözden akar yaş ama nafile
Duygular vurmuş şimdi sahile
Vazgeçebilsem düşunmem bile

Dağlarun dumani yok yarun imani
Ayruluk dedunda daha değil zamani

Son bir kez daha yar seni görsem
Olan biteni yüzune desem
Gözlerume bakup senda dinlesen
Halumi derdumi sevdugum bilsen
 


Yaylanın çimenine oturdum iki saat
Aldı beni merak ne tütün var ne kağat
Ne oldu sana aklım niye daldın derine
Koyamazsın kimseyi sevduğunun yerine

Vurdu sabah rüzgarı yağmur ile karişuk
Benim dertli gözlerim ıslanmaya alişuk
Ah duman, kara duman ağlarsın merağımdan
Götür sevdigim yare tutsana kollarımdan

Derdimi kime derdim puğar sen de olmasan
Ben de gülmek isterdim ey gözlerim dolmasan
Beddua edeceğim puğar suyun kurusun
Söylesana bu aşık hangi yolda yürüsün



Karşıya çimenlerin ne de güzel suyu var
Derdimden türkü derim eller bilir huyu var
Yaylanın çimenine yattum uyuyamadım
Yar senden başkasını gönlüme koyamadım
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Geri
Üst