• Web sitemizin içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için Web sitemize kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Web sitemize üye olmak tamamen ücretsizdir.
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Asijuliet.


Gülüşün bana güneş olsun
Derdime derman olsun
Yüreğim yüreğini duysun
Bırak ellerine döküleyim

Senin için yanan yüreğim
Ellerinde can bulsun
Bırak ölümlü koca bedenim
Sensizken kahrolsun

Yakarım ben o yürek acımı yine yalnızlığa boğdum
Kimsem yok yapayalnız hasretlere vuruldum
Ağlayan biri gibi yapa yalnız bir sokakta kayboldum
Hasretin vurdu bedeni yine sana muhtaç oldum

Unutulur gider anılar, yine yalnızlığı kovalar biten hasretim
Yüreğimi yaralar, deli gibi sevdim yine çarem yok
Kimsesiz yalnız odalar, evim oldu bak yine savurdu kader bizi
Kimsesizim ben hep sensizim, gel benimle ol meleğim...


:d13::d13:


:u11::u11:

 

Sözlerin ağırlaştı, hafifleten yok
 

Ben yaşamaya gelmedim dedim
Öyle bir bakıyorum hayata
Seni tanımadan öncelerde
Rest çekmiştim sevdaya
Nasıl olcak bu işler dedim
Kurt kuzuyla yan yana
Birde aşk olmaz dedim
Ama sen çıkıverdin karşıma
Dünyaya seni bulmaya geldim
Bu dünyaya senin olmaya geldim
Bu dünyaya aşkı bulmaya geldim
Bu dünyaya senin olmaya geldim
Çayımın şekeri gitarımın teli
Yazımın sıcağı kışımın ocağı
Denizimin sesi melodimin esi
Hey şeyim sensin
Ana baba bacı acımın ilacı
Evimin huzuru aşkımın muzuru
Bilgimin kusuru sular gibi duru
Her şeyimsin sen
Bu dünyaya seni bulmaya geldim
Bu dünyaya senin olmaya geldim
Bu dünyaya aşkı bulmaya geldim
 




İlişkimize hak ettiği saygıyı sundum yine bu gece
Oturup hüzünlendim kendi kendime
Üzüldüm yapamadığımız onca şeyi düşününce bu gece
Gülümsedim güldüklerimiz aklıma gelince


İnsanın hayatı film gibi
Yazılanlar geliyor başa
Kızıyorsun kimi zaman ince ince
İsyan etmek yakışmaz bize
İnanmışız bir kere kadere
Yaşıyorsun çoğu zaman bile bile


Yine olsa yine severdim
Şimdiki aklımla bile
Daha da büyüdüm biliyorum
Seni sevince


Bazı şeyleri yaşamadan
Öğrenemezdim belki de
Bildiklerim çoğaldılar
Seni sevince


Bazan özlüyorum
Sesini duysam keşke
Biliyorum bu hep böyle
Bin yıl geçse de
Çözememiş hiç kimse
Biliyorum herkes böyle
 


Oysa ben senden neler neler isterdim
Senli sevdalarda doğmak isterdim
Sabahlar isterdim asi ve mavi
Büyüsün isterdim ışığın rengi...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Geri
Üst