katılmıyorum çünküüüüüüüüü
bir elinde akıllı telefon bir elinde tablett bir yerde laptop tv zaten hep açık. İnsanların hayatı artık bunlar oldu.
Bir yerde buluşuyoruz sohbet etmek yerine 2 saat fotoğraf çekiniyoruz lanet ettim. Bu insanları hayatımdan çıkardım