• Web sitemizin içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için Web sitemize kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Web sitemize üye olmak tamamen ücretsizdir.
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Karıştığı konulara bağlı. Ama fifty fifty diyebilirm.
 
Rahatsız olurum ve izin vermem.
Sonuçta sadece sevgilim.Eşim değil sahibim değil özgürlüğüme düşkünüm birazcık beni sıkar kısıtlanmak :s93
 
Aldatan hep suçludur. Her ne olursa olsun kimse aldatılmayı hak etmez. Karşındakinin suçu varsa, anlaşamıyorlarsa artık ayrılır başka biriyle ilişki kurar. Bu kadar basit.
 
Rahatsız olurum, anında yol veririm.
 
Aldatanda suç daha ağır bassa da Aldatmaya yönelten davranışları da karşı taraf sergilemekte de olabilir bu açıdanda bakmak gerek :)
 



Aldatan onursuzsa !
Aldanan neden suçlu olsun ki .s
 
Aldatan da daha fazla suç vardır, fakat aldatmaya iten şeyler de karşı taraf tarafından yapılır.
 
Aldatan da daha fazla suç vardır, fakat aldatmaya iten şeyler de karşı taraf tarafından yapılır.

Diyelim ki öyle bişey oldu,
Bırakırsın olur biter, aldatmak karşısında ki insan kadar
kendi ruhunu da yaralar bence.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Geri
Üst