Herseye yayın yasağı koyan bir ulkeyiz zaten can ve mal güvenliğimiz olmadığıni bugunde ankarada gördük 4 dakika farkla 3 kardeş hayattayiz insanlar paramparça oldu yandı kaç ocak söndü amerika 2 gündür türkiyede yaşayan vatandaşlarını uyarıyor bizimkiler neden uyarmadi medyanın gücünü neden kullanmadi? ?