Kültürümüzün yozlaştığını düşünüyor musunuz? Yapılan Tv programları, şovlar vb. sizce bizi her geçen gün biraz daha yozlaştırıyor mu? Gerçekten de Emre Kongar'ın dediği gibi Acun medya ve zamanın Barış Manço'su bu yozlaşmaya bir örnek teşkil eder mi? Olası durumlar gelecek için olumlu veya olumsuz ne gibi etkiler gösterebilir?