• Web sitemizin içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için Web sitemize kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Web sitemize üye olmak tamamen ücretsizdir.
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Sezen'immmm çok güzelll birrrr gün olacakkkkk dimiğğğğğ :ask

Ankara havası tadında uyandım sabah :utan


 
ArtemiS 'ciğimmmmm bencede güzel bir gün olacak inşallah maşallahh :can

Hayatı tesbih yapar sallarız ;)

VYYbny.gif


[youtube]DznTpWv4LU0[/youtube]
 
ArtemiS:ceycey

[youtube]J9Y1YBl34bk[/youtube]

Ben akıllı kadınları severim:
Düşünen, az konuşan, çok bilen..
Her yerde, her zaman nazı çekilen !! ;)
 
Ros ama ne bekleyenlere :D otobos deil herhalde :p
 
  • Beğen
Tepkiler: Ros
@Sezen Otobüs Değil Tabi Bişey Derdim de Olmaz Şimdi :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Geri
Üst