• Web sitemizin içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için Web sitemize kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Web sitemize üye olmak tamamen ücretsizdir.
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Facebook Messenger Yenilendi

VYrdAP.jpg

Facebook Messenger için yeni bir güncelleme daha yayınlandı. Yapılan son güncelleme ile birlikte kapsamlı bir değişikliğe gidilirken, konuyla ilgili resmi olarak da açıklamalar yapıldı. Bugüne kadar ek özellikleri ile kullanıcılara farklı bir kullanım deneyimi sunan Facebook, yeni güncellemesinde özellikle tasarımda radikal değişiklikler yapmış durumda. Facebook tarafından yapılan değişikliklerin başlangıç aşamasında sadece ana sayfayı kaplayacağı açıklanırken, kısa süre içerisinde diğer sayfalarda da ana tasarıma bağlı olarak değişiklikler yapılacak. Yeni tasarım ile birlikte kullanım çok daha kolay bir hale getirilirken, sayfanın en üst bölümünde kişiselleştirilebilir kişi listesi ve favoriler gibi ayarlamalar yapılabiliyor. Ayrıca sayfada favoriler bölümü ile birlikte doğum günleri gibi ek bilgiler de görüntülenebiliyor.

Tasarım ile birlikte sağlanan diğer bir kolaylık online olarak kişileri görebilmek. Önceki tasarımlarda sayfa değiştirmek gerekirken, artık direk ana ekran üzerinden bu konuda bilgi almak mümkün. Ayrıca sohbet konusunda değişikliğe gitmek isteyen Facebook, en son konuşulanları da ayrı bir şekilde sıralamayı amaçlıyor. Böylece kişiler daha kolay bir şekilde favori kişileri de görüşebilir, istediği sohbete aynı şekilde devam edebilir.

Önümüzdeki günlerde güncelleme işle birlikte kapsamlı olarak herkese sunulacak güncelleme ile birlikte artık yeni tasarım üzerinden devam edilecek.

Alıntı
 
Yahu gerek yok abi yapma :P sen yedirsene uygulama içine messenger i :p
 
mutlu olmak için neye ihtiyacımız var. (anlamsız başka bir soru) yada mutlu olmak için illa birşeye ihtiyacımız mı olması gerekiyor. mutluluğunun kensi nedir. bazılarımız şununla bazılarımız bununla mutlu oluyor. neden? bizleri ayıran bu fark neyden meydana gelir. bu farkları ortadan kaldırırsak ne olur... aklımda deli sorular..... :)
 
[youtube]duW2YHza_kM[/youtube]
Şans meleeem nerelerdeydin ArtemiS cim tam zamanin da geldin :utan
 






Ayın En İyi Nicki : Anafiel
Ayın En İyi imzası : LiyA
Ayın En İyi Avatarı : StigmatA
Ayın En İyi Profili : ArtemiS
Ayın En İyi Çıkış Yapanı : Bardak
Ayın En Aktif Üyesi : LiyA
Ayın En İyi Yazarı : Scarlett O'hara
Ayın En Iyi İkilisi LiyA Pisadam
Ayın En Yardımseveri : Bardak
Ayın En Kırılganı : Bardak
Ayın En Delidolusu : Sade
Ayın En Güzeli : Sa_Dişşşim yeni saç rengi pek bi güzel oldu
Ayın En Yakışıklısı : erisilmez
Ayın En Kibarı : Sawyer
Ayın En Kabası : serdar1212
Ayın En Siniri : DeveAlper
Ayın En Sempatik Üyesi : Zehir` Medusa Scarlett O'hara
Ayın En Popüleri : Sezenim Anafiel
Ayın En Komik Üyesi : LeGoLaS :y
Ayın En Kötü Espri Yapan Üyesi : !!!
Ayın En Neşelisi : Sawyer - Sezen - Bardak
Ayın En Somurtkanı : SiB
Ayın En Duygusalı : Pisadam
Ayın En Melek Üyesi : Sezenim
Ayın En Cadı Üyesi : Sade
Ayın En Yeni Tanıdığınız Üyesi : Bardak
Ayın En Çok Özlediğiniz Üyesi : Deep SiB ve nesimsek hocam :)
Ayın En Fanatiği : Bezelye Joe.
Ayın En Aç Üyesi: Sawyer Sezen ve oruç tutanların hepsi
Ayın En Uyurgezer Üyesi : AlcatrazZ
Ayın En Çalışıyormuş Gibi Yapan Üyesi : Sa_Dişşş
Ayın En Okuyormuş Gibi Yapan Üyesi : AdrenaLin :y
Ayın En Kürekle Dövülesi Üyesi : SiB :s66 Allah yarattı demicen :azr
Ayın En Hayalperest Üyesi : Sa_Diş :torpu işlerini benim yapacağımı zannediyor :hih:
Ayın En Güzel İfadesi : :y
Ayın En İki Yumurta Kıramayan Üyesi : SiB :D
En Sevilen Üye (Forum Genelinde) : Pisadam StigmatA Sezenim Deep erisilmez SiB'im Eylül
Yorumlarını En Beğendiğiniz Üye : erisilmez
En Çalışkan Yönetici : Realist. Joe.





 
ArtemiS 'cim aşk Bodrum da yaşanıyormuş da sana hayrı yok bence oranın :s41

[youtube]f_nacA3Bh4c[/youtube]
 

Ayın En İyi Nicki : Kolibandı
Ayın En İyi imzası : Sezen
Ayın En İyi Avatarı : Bu ben.
Ayın En İyi Profili : Buda ben.
Ayın En İyi Çıkış Yapanı : Anafiel
Ayın En Aktif Üyesi : Sezen , LiyA , ~ Virtue
Ayın En İyi Yazarı : Kolibandı
Ayın En Iyi İkilisi : LiyA ve Ben
Ayın En Yardımseveri : LiyA
Ayın En Kırılganı : Deep
Ayın En Delidolusu : Sezen , Sawyer
Ayın En Güzeli : -
Ayın En Yakışıklısı : -
Ayın En Kibarı : Kolibandı
Ayın En Kabası : Gitti.
Ayın En Siniri : StigmatA
Ayın En Sempatik Üyesi : Sezen , LiyA , Kolibandı , Sawyer
Ayın En Popüleri : Sezen , LiyA
Ayın En Komik Üyesi : Sawyer
Ayın En Kötü Espri Yapan Üyesi : -
Ayın En Neşelisi : Sezen , Sawyer
Ayın En Somurtkanı : StigmatA
Ayın En Duygusalı : LiyA
Ayın En Melek Üyesi : Sezen
Ayın En Cadı Üyesi : -
Ayın En Yeni Tanıdığınız Üyesi : Zehir`
Ayın En Çok Özlediğiniz Üyesi : EsiLa , Whisper
Ayın En Fanatiği : Sade
Ayın En Aç Üyesi: AlcatrazZ
Ayın En Uyurgezer Üyesi : AlcatrazZ
Ayın En Çalışıyormuş Gibi Yapan Üyesi : Bu ben :D
Ayın En Okuyormuş Gibi Yapan Üyesi : -
Ayın En Kürekle Dövülesi Üyesi : StigmatA
Ayın En Hayalperest Üyesi : -
Ayın En Güzel İfadesi : :utan
Ayın En İki Yumurta Kıramayan Üyesi : Sawyer
En Sevilen Üye (Forum Genelinde) : Sezen , LiyA , Kolibandı
Yorumlarını En Beğendiğiniz Üye : Kolibandı , Sezen
En Çalışkan Yönetici : LiyA



 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Geri
Üst